1394-12-11 08:01
728
0
28313
رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان:

رسالت یک خبرنگار انعکاس واقعیت‎هاست / نمایشگاه مطبوعات یک رقابت سالم بین خبرنگاران ایجاد می کند

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه رسالت یک خبرنگار انعکاس واقعیت‎هاست، گفت: یکی از وظایف اصلی خبرنگاران انتقال مشکلات و آسیب‎های جامعه به مسئولین می باشد و خبرنگاران می‎توانند با منتقل کردن مشکلات مردم نقش موثری در جامعه ایفا کنند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام یعقوب مهدوی در گفت و گو با خبرنگار پاسرو اظهار داشت: با توجه به برگزاری نمایشگاه مطبوعات که با حضور اصحاب رسانه اعم از خبرگزاری‎ها مطبوعات و پایگاه‎های خبری که بعد از چندسالی وقفه برگزار شد می تواند یک رقابت سالم بین خبرنگاران ایجاد کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مطبوعات با استقبال خوبی انجام گرفت، تصریح کرد: دیدن این نمایشگاه برایم لذت‎بخش بود و آینده روشن و رو به رشدی برای خبرنگارن استان گلستان پیش‎بینی می کنم.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه یک رسانه خوب باید اخلاق مداری را مبنای کار خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: رسالت یک خبرنگار بازگو کردن واقعیت‎ها است و خبرنگاران باید از بزرگنمایی افراد و بالعکس آن خودداری کند.

حجت الاسلام مهدوی عدم آموزش را یکی از معضلات در عرصه خبرنگاری برشمرد و افزود: خبرنگاران با تبادل تجربیات به یکدیگر می توانند با کنار گذاشتن جناح و بدون تعلق به جریانات سیاسی اختلافات را کنار بگذارند و برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.